Die Technik um Halo 4

Ex-HO-Staff

Knight Battlewagon
Beiträge
3.075
Hier ein interessanter Artikel von Polycount. Vllt kommt ja mal eine übersetzung unserer seits ;)
http://www.polycount.com/2012/11/20/the-environment-art-of-halo-4/

Interessant das Wargames kein Dynamisches Licht hat. Daher war das wohl nichts mit Forge und Dynamic lighting :facepalm:
 
ISt ein echt guter und interessanter Artikel! :)

Requiem, the second mission in Halo 4, is a kind of love letter to fans of previous Halo games giving them something familiar but at the same time exposing them to 343’s intense artistic focus that immerses like never before. Chief awakens amongst charred wreckage and is encouraged to explore this new world. Particular effort went into the Forerunner towers that Chief encounters early in the mission. It was vital to not only awe the player, but to also hint at the world’s still living nature with animated towers, light, and flowing water.
Ziel erreicht! Das Level hat mir echt sehr gut gefallen

For the Requiem, Reclaimer, and Ragnarok levels we went in knowing we’d have a very tight budget for environment art because of all the vehicles and characters. [...] We decided to rely heavily on a smallish set of elements (such as rocks and boulders) [...]
Also zumindestes auf Ragnarok hätte man auf so viele vehicles scheißen können, nur zwei arthogs rein und statt dem Matnis mehr Gras pflanzen sollen! :ugly:
 
Zuletzt bearbeitet:
Zurück
Oben